خدمات نمای ساختمان ( خدمات راپل ) بعد از فصل سرما و تغییرات هوا الزامی میشود.


بدلیل تاثیرات دمای هوا که روی نمای ساختمانها میگذارد موضوع تعمیرات نما یا نما و پیچ و رولپلاک نما در کل خدمات در ارتفاع ( خدمات راپل ) مطرح میشود.

خدمات نمای ساختمان  یکی از کارهای ضروری برای هر شهری میباشد. کار ما هم با طناب است و بدون داربست که به هزینه ی زیادی نیاز ندارید یا هزینه داربست حذف میشود. خدمات نمای ساختمان همان تعمیرات نمای ساختمان نیز میباشد.

خدمات  راپل نمای ساختمانی
 

شستشوی نمای ساختمان
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب و بدون داربست
گرفتن درز انقطاع بین ساختمان با طناب و بدون داربست
نماشویی با طناب و شستشوی انواع نما 
تعمیرات نما با طناب و بدون داربست
خدمات و کارهای ساختمان و نمای ساختمان با طناب و بدون داربست
تعمیرات نما
رنگ آمیزی نما
 

برای انجام خدمات نما باید اول مشکل یابی کنید
 

که ایراد کار از کجاست و بعد به دنبال راه حل خوب برای ترمیم نمای ساختمان بگردیم، اگر مشکل نما سنگ باشد باید دید ایا لق شده یا بر اثر باران و افتاب کلا ترک خورده است، اگر ترک داشت که کلا باید عوض شود، اگر لق یا شل شده بود باید حتما با پیچ و رولپلاک ترمیم شود. خدماتی چون درز انقطاع بستگی به وسعت کار دارد.خدمات سنگ نمای ساختمان و نصب سنگ نیز با علم بروز و مانند یک سنگ کار ماهر روی طناب سنگ را نصب کرده و درز لای سنگ را برای نماهایی که اب از میان درز لای سنگ اب نفوذ میکندب ندکشی  میکنیم.

با زدن رزین های بسیار قوی میتوان لای انها را پر کرد تا اب نفوذ نکند. خدمات ساختمان با وجود که نمای ان دچار مشکل شده اند را به ما بسپارید تا در اولین فرصت ان را ترمیم و تعمیر کنیم. تمامی این کارهای که بسیار مردم از ان استقبال کردند را راپل مینامند که روز به روز در حال گسترش است.